Wszystkie produkty oferowane przez sklep Metler.pl są nowe, fabrycznie zapakowane przez producenta. Do naszych Klientów trafiają produkty z oryginalnymi plombami, taśmami i etykietami.
Na stronie sklepu umieściliśmy blog z poradami i aktualnościami. Znajdziesz tam artykuły, które pomogą Ci w wyborze odpowiednich sprzętów, a także rankingi z produktami polecanymi przez nas sklep, jak i tymi, które cieszą się największą popularnością Klientów. Jeśli nasze poradniki nie rozwieją Twoich wątpliwości, zawsze możesz skontaktować się telefonicznie lub mailowo z naszym działem Obsługi Klienta.
Na karcie każdego produktu znajduje się informacja o jego stanie dostępności: Produkt dostępny – towar znajduje się na naszym magazynie i możemy go wysłać w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Produkt niedostępny – oznacza to, że produktu nie ma w naszym magazynie. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej go sprowadzić.
- Zamówienia można składać na naszej stronie internetowej www.metler.pl i przez nasze aukcje na allegro.
- Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.
- W celu zmiany lub anulowania zamówienia należy jak najszybciej skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, drogą mailową lub telefoniczną.
- Należy jednak pamiętać, że zamówienie może zostać anulowane jeżeli nie opuściło jeszcze naszego magazynu.
Za zamówienie można zapłacić poprzez:
Przelewy24
- Dla tych, którym zależy na bardzo szybkiej wysyłce, bez konieczności czekania na zaksięgowanie wpłaty na koncie odbiorcy.
- Zamówienie jest realizowane natychmiast po dokonaniu zakupu
- Platforma współpracuje ze wszystkimi Polskimi bankami
- Bezpieczna, szyfrowana forma płatności
Tradycyjny przelew bankowy
- Standardowa metoda płatności wymagająca zalogowania się na swoje konto bankowe
- Realizacja zamówienia możliwa jest po zaksięgowaniu na naszym koncie wymaganej kwoty
- Bezpieczna, szyfrowana forma płatności
- Przedpłaty należy dokonać na poniższy rachunek bankowy
mBank S.A
Nr. konta sklepu Metler (mBank): 14 1140 1977 0000 3372 9500 1001
Płatność za pobraniem :
- Dla tych, którym zależy na bardzo szybkiej wysyłce, bez konieczności czekania na zaksięgowanie wpłaty na koncie odbiorcy
- Zamówienie jest realizowane natychmiast po dokonaniu zakupu
- Płatność ma miejsce podczas odbioru przesyłki
- Kurierzy przeważnie dostarczają paczki w godzinach od 8:00 do 17:00,paczki które są dostarczane paczkomatem In Post paczka będzie czekała na odbiór 48h od momentu umieszczenia jej w paczkomacie przez kuriera.
- W przypadku uszkodzonej paczki klient ma prawo otworzyć paczkę i sprawdzić jej zawartość przy kurierze i sprawdzić stan produktu przed podpisaniem poświadczenia odbioru.
Jak zgłosić reklamacje produktu?
- W przypadku uszkodzenia produktu bądź jego wady fabrycznej, należy zgłosić reklamację.
- Przez formularz elektroniczny, składając reklamację mogą Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe, wypełnione formularze należy przesłać na maila : reklamacje@metler.pl
- W formie pisemnej na adres : ul. Chełmżyńska 253a 04-458 Warszawa,
- Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane do 14 dni roboczych
- By dokonać zwrotu zakupionego produktu prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres: reklamacje@metler.pl informującą o dokonywaniu zwrotu.
- Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni. Zwrotu płatności dokonamy na wskazany na formularzu numer rachunku bankowego .formularz zwrotu dostępny tutaj.