Czy oferujecie nowe produkty?

Wszystkie produkty oferowane przez sklep Metler.pl są nowe, fabrycznie zapakowane przez producenta. Do naszych Klientów trafiają produkty z oryginalnymi plombami, taśmami i etykietami.

Gdzie znajdę porady dotyczące zakupów?

Na stronie sklepu umieściliśmy blog z poradami i aktualnościami. Znajdziesz tam artykuły, które pomogą Ci w wyborze odpowiednich sprzętów, a także rankingi z produktami polecanymi przez nas sklep, jak i tymi, które cieszą się największą popularnością Klientów. Jeśli nasze poradniki nie rozwieją Twoich wątpliwości, zawsze możesz skontaktować się telefonicznie lub mailowo z naszym działem Obsługi Klienta.

Czy wybrany przeze mnie produkt jest dostępny?

Na karcie każdego produktu znajduje się informacja o jego stanie dostępności: Produkt dostępny – towar znajduje się na naszym magazynie i możemy go wysłać w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Produkt niedostępny – oznacza to, że produktu nie ma w naszym magazynie. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej go sprowadzić.

Jak złożyć zamówienie ?
  • Zamówienia można składać na naszej stronie internetowej www.metler.pl i przez nasze aukcje na allegro.
  • Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.
Czy mogę zmienić / anulować zamówienie ?
  • W celu zmiany lub anulowania zamówienia należy jak najszybciej skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, drogą mailową lub telefoniczną.
  • Należy jednak pamiętać, że zamówienie może zostać anulowane jeżeli nie opuściło jeszcze naszego magazynu.
Płatności

Za zamówienie można zapłacić poprzez:

Przelewy24

  • Dla tych, którym zależy na bardzo szybkiej wysyłce, bez konieczności czekania na zaksięgowanie wpłaty na koncie odbiorcy.
  • Zamówienie jest realizowane natychmiast po dokonaniu zakupu
  • Platforma współpracuje ze wszystkimi Polskimi bankami
  • Bezpieczna, szyfrowana forma płatności

Tradycyjny przelew bankowy

  • Standardowa metoda płatności wymagająca zalogowania się na swoje konto bankowe
  • Realizacja zamówienia możliwa jest po zaksięgowaniu na naszym koncie wymaganej kwoty
  • Bezpieczna, szyfrowana forma płatności
  • Przedpłaty należy dokonać na poniższy rachunek bankowy 
    mBank S.A 
    Nr. konta sklepu Metler (mBank): 14 1140 1977 0000 3372 9500 1001 

Płatność za pobraniem :

    • Dla tych, którym zależy na bardzo szybkiej wysyłce, bez konieczności czekania na zaksięgowanie wpłaty na koncie odbiorcy
    • Zamówienie jest realizowane natychmiast po dokonaniu zakupu
    • Płatność ma miejsce podczas odbioru przesyłki
    W jakich godzinach mogę się spodziewać mojej przesyłki ?
    • Kurierzy przeważnie dostarczają paczki w godzinach od 8:00 do 17:00,paczki które są dostarczane paczkomatem In Post paczka będzie czekała na odbiór 48h od momentu umieszczenia jej w paczkomacie przez kuriera.
    Czy mogę sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera?
    • W  przypadku uszkodzonej paczki klient ma prawo otworzyć paczkę i sprawdzić jej zawartość przy kurierze i sprawdzić stan produktu przed podpisaniem poświadczenia odbioru.
    Jak zgłosić reklamacje produktu?
    • Jak zgłosić reklamacje produktu?

      • W przypadku uszkodzenia produktu bądź jego wady fabrycznej, należy zgłosić reklamację.
      • Przez formularz elektroniczny, składając reklamację mogą Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe, wypełnione formularze należy przesłać na maila : reklamacje@metler.pl 
      • W formie pisemnej na adres : ul. Chełmżyńska 253a 04-458  Warszawa,
      • Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane do 14 dni roboczych
    Jak mogę dokonać zwrotu towar ?
    • By dokonać zwrotu zakupionego produktu prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres: reklamacje@metler.pl informującą o dokonywaniu zwrotu.
    • Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni. Zwrotu płatności dokonamy na wskazany na formularzu numer rachunku bankowego .formularz zwrotu dostępny tutaj.
    Loading...