Jak złożyć reklamację?

Zamówione produkty możesz reklamować w ciągu 2 lat od daty ich odbioru.

Reklamacja towaru poprzez odesłanie do sklepu online

Zapakuj produkty i do paczki dołącz fakturę, zamiast faktury możesz także dołączyć kartkę z ręcznie odnotowanym numerem zamówienia oraz dokładny opis wady.

Opłaconą z góry paczkę wyślij samodzielnie na adres:

Sklep Metler 

ul. Chełmżyńska 253a

04-247 Warszawa

Ważne! Odbierz od kuriera potwierdzenie nadania przesyłki i zachowaj je aż do momentu rozpatrzenia Twojej reklamacji. Dokument ten potwierdza, że przekazałeś paczkę kurierowi.

Reklamacja towaru w sklepie stacjonarnym

Masz w pobliżu sklep stacjonarny? Tam również możesz złożyć reklamację. Zabierz ze sobą produkty oraz fakturę – wydrukowaną lub w formie elektronicznej (np. na telefonie).

To wszystko, nie musisz niczego wypełniać na naszej stronie. Formularz reklamacyjny wypełni z Tobą obsługa sklepu.

Loading...