Jak złożyć reklamację?
Zamówione produkty możesz reklamować w ciągu 2 lat od daty ich odbioru.
Reklamacja towaru poprzez odesłanie do sklepu online
Zapakuj produkty i do paczki dołącz fakturę, zamiast faktury możesz także dołączyć kartkę z ręcznie odnotowanym numerem zamówienia oraz dokładny opis wady.
Opłaconą z góry paczkę wyślij samodzielnie na adres:
Sklep Metler
ul. Chełmżyńska 253a
04-247 Warszawa
Ważne! Odbierz od kuriera potwierdzenie nadania przesyłki i zachowaj je aż do momentu rozpatrzenia Twojej reklamacji. Dokument ten potwierdza, że przekazałeś paczkę kurierowi.
Reklamacja towaru w sklepie stacjonarnym
Masz w pobliżu sklep stacjonarny? Tam również możesz złożyć reklamację. Zabierz ze sobą produkty oraz fakturę – wydrukowaną lub w formie elektronicznej (np. na telefonie).
To wszystko, nie musisz niczego wypełniać na naszej stronie. Formularz reklamacyjny wypełni z Tobą obsługa sklepu.