30 dni na zwrot

Po otrzymaniu przesyłki masz 30 dni, aby zdecydować czy spełniają Twoje oczekiwania. Pamiętaj, że możesz skorzystać z opcji zwrotu w sklepie stacjonarnym, bądź odesłać je do nas opłaconą z góry przesyłką.

Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie zapakowany.

Zwrot towaru do sklepu online – jak to działa?

Zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić? 

Zapakuj produkty do paczki i dołącz fakturę, zamiast faktury możesz także dołączyć kartkę z ręcznie odnotowanym numerem zamówienia. Jeśli zwracasz paczkę w naszym opakowaniu pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej.

Przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) odeślij na poniższy adres:

Sklep Metler 

ul. Chełmżyńska 253a

04-247 Warszawa

• Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozliczenia Twojego zwrotu. Dokument ten potwierdza, że wysłałeś do nas paczkę.

• Pamiętaj o umieszczeniu numeru zamówienia w informacjach dodatkowych na etykiecie.

• Pamiętaj - nie wysyłaj produktów Paczkomatem.

Zwrot towaru do sklepu stacjonarnego – jak to działa?

Masz w pobliżu sklep stacjonarny? Tam również możesz dokonać zwrotu. Zabierz ze sobą produkty oraz fakturę – wydrukowaną lub w formie elektronicznej (również na urządzeniu mobilnym).

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany.

Zwrot przy wyborze płatności PayPo/PayU raty

Wybierając płatność PayPo lub PayU raty, możesz zwrócić swoje zamówienie w ciągu 30 dni, odsyłając przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) na poniższy adres:

Sklep Metler 

ul. Chełmżyńska 253a

04-247 Warszawa

Wybrana metoda płatności nie wyklucza możliwości dokonania zwrotu w sklepach stacjonarnych.

W ciągu kilku dni po przyjęciu przez nas zwrotu otrzymasz zwrot należności za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę).

Pamiętaj o umieszczeniu numeru zamówienia w informacjach dodatkowych na etykiecie.

Loading...