30 dni na zwrot
Po otrzymaniu przesyłki masz 30 dni, aby zdecydować czy spełniają Twoje oczekiwania. Pamiętaj, że możesz skorzystać z opcji zwrotu w sklepie stacjonarnym, bądź odesłać je do nas opłaconą z góry przesyłką.
Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie zapakowany.
Zwrot towaru do sklepu online – jak to działa?
Zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić?
Zapakuj produkty do paczki i dołącz fakturę, zamiast faktury możesz także dołączyć kartkę z ręcznie odnotowanym numerem zamówienia. Jeśli zwracasz paczkę w naszym opakowaniu pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej.
Przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) odeślij na poniższy adres:
Sklep Metler
ul. Chełmżyńska 253a
04-247 Warszawa
• Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozliczenia Twojego zwrotu. Dokument ten potwierdza, że wysłałeś do nas paczkę.
• Pamiętaj o umieszczeniu numeru zamówienia w informacjach dodatkowych na etykiecie.
• Pamiętaj - nie wysyłaj produktów Paczkomatem.
Zwrot towaru do sklepu stacjonarnego – jak to działa?
Masz w pobliżu sklep stacjonarny? Tam również możesz dokonać zwrotu. Zabierz ze sobą produkty oraz fakturę – wydrukowaną lub w formie elektronicznej (również na urządzeniu mobilnym).
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany.
Zwrot przy wyborze płatności PayPo/PayU raty
Wybierając płatność PayPo lub PayU raty, możesz zwrócić swoje zamówienie w ciągu 30 dni, odsyłając przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) na poniższy adres:
Sklep Metler
ul. Chełmżyńska 253a
04-247 Warszawa
Wybrana metoda płatności nie wyklucza możliwości dokonania zwrotu w sklepach stacjonarnych.
W ciągu kilku dni po przyjęciu przez nas zwrotu otrzymasz zwrot należności za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę).
Pamiętaj o umieszczeniu numeru zamówienia w informacjach dodatkowych na etykiecie.