Duracell

Duracell jest wiodącym na świecie producentem baterii alkalicznych, baterii specjalistycznych i akumulatorków o wysokiej wydajności. Od czasu jej założenia na początku lat 40. XX wieku, firma stała się uznaną i zaufaną marką produkującą baterie kompaktowe i produkty o dłuższej żywotności. W centrum tego wszystkiego znajduje się Królik Duracell.

Historia marki Duracell zaczyna się na początku lat 20. XX wieku, w czasach innowacyjnego wynalazcy Samuela Rubena oraz pełnego zapału producenta wolframowych drutów żarnikowych – Philipa Rogersa Mallorego. Ruben przybył do firmy P.R. Mallorego w poszukiwaniu sprzętu potrzebnego do eksperymentu. Ruben i Mallory dostrzegli okazję dzięki połączeniu wynalazczego geniuszu Rubena i możliwości produkcyjnych Mallorego. Ich partnerstwo, które trwało aż do śmierci Mallorego w 1975 roku, utworzyło fundament dla Duracell International.

Pierwsze baterie alkaliczne Duracell były sprzedawane pod marką Mallory. Te baterie nowej generacji zostały zaprojektowane specjalnie dla firmy Kodak i dostarczone do niej, aby pomóc zasilić jej bardzo energochłonny aparat Instamatic z wbudowaną lampą błyskową. W 1965 r. wprowadzono nazwę marki Duracell, wraz ze zwiększeniem nacisku na programy i produkty konsumenckie. Baterie były dostarczane bezpośrednio do firm Agfa, Kodak i Polaroid – producentów nowej generacji przenośnych urządzeń konsumenckich, takich jak magnetofony i krótkofalówki. W 1969 r. produkty Duracell wzięły udział w misji Apollo 11, będąc tym samym pierwszą baterią na Księżycu.

W 1971 roku firma Duracell wprowadziła powszechnie znane miedź i czerń jako kolory, które symbolizują przewodność, siłę i zaawansowaną technologię baterii. Baterie Duracell to pierwsze baterie reklamowane w telewizji, które szybko weszły do codziennego języka powszechnego za sprawą chwytliwego hasła reklamowego: „Żadna inna bateria nie wygląda jak ona. Żadna inna bateria nie działa tak długo jak ona”. W 1973 roku narodził się Królik Duracell. Agencja reklamowa Dancer, Fitzgerald and Sample z Nowego Jorku stworzyła pamiętną reklamę telewizyjną „królika z bębenkiem”. Od tego momentu Królik jest uosobieniem lepszej żywotności baterii Duracell w porównaniu do zwykłych baterii cynkowo-węglowych. Z biegiem lat postać królika ewoluowała od prostych zabawek do zabawnej i lubianej ikony marki Duracell, która dodaje jej ciepła i osobowości. 

Baterie do aparatów słuchowych Duracell – ważne oznaczenia kolorystyczne i liczbowe

Przed wyborem baterii należy zwrócić uwagę na kolorystyczne i liczbowe oznaczenia (10, 13, 312, 675).

Kolor żółty to liczba 10, pomarańczowy 13, brązowy 312 i niebieski 675. Liczby informują o typie aparatu słuchowego, do którego przystosowana jest bateria. Aparaty zauszne to liczby 13 i 312, aparaty douszne określono liczbami 10 i 312, a urządzenia o większym zapotrzebowaniu energetycznym oznaczono liczbą 675.

Produkt dodany do listy ulubionych produktów

Strona do poprawnego działania potrzebuje wykorzystywać pliki cookies. Zaakceptuj, by móc w pełni korzystać z funkcjonalności naszego sklepu.