Najczęśćiej zadawane pytania.

Produkty

Czy produkt jest dostępny ?

  • Na karcie każdego z naszych produktów znajduje się informacja o jego stanie.
  • Przykład :

  • Dołożymy wszelkich starań by produkt był ponownie dostępny.

Czy produkty są nowe ?

  • Wszystkie oferowane produkty na naszej stronie są nowe, fabrycznie zapakowane przez producenta.
  • Do naszych klientów trafiają tylko i wyłącznie produkty z oryginalnymi  plombami i taśmami.

Czy produkty są nowe ?

  • Wszystkie oferowane produkty na naszej stronie są nowe, fabrycznie zapakowane przez producenta.
  • Do naszych klientów trafiają tylko i wyłącznie produkty z oryginalnymi  plombami i taśmami.

Realizacja zamówień :

Jak złożyć zamówienie ?

  • Zamówienia można składać na naszej stronie internetowej www.metler.pl i przez nasze aukcje na allegro.
  • Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.

Czy mogę zmienić / anulować zamówienie ?

  • W celu zmiany lub anulowania zamówienia należy jak najszybciej skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, drogą mailową lub telefoniczną.
  • Należy jednak pamiętać, że zamówienie może zostać anulowane jeżeli nie opuściło jeszcze naszego magazynu.

Płatności

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie ?

Za zamówienie można zapłacić poprzez:

Przelew Przelewy24

  • Dla tych, którym zależy na bardzo szybkiej wysyłce, bez konieczności czekania na zaksięgowanie wpłaty na koncie odbiorcy.
  • Zamówienie jest realizowane natychmiast po dokonaniu zakupu
  • Platforma współpracuje ze wszystkimi Polskimi bankami
  • Bezpieczna, szyfrowana forma płatności

Tradycyjny przelew bankowy

  • Standardowa metoda płatności wymagająca zalogowania się na swoje konto bankowe
  • Realizacja zamówienia możliwa jest po zaksięgowaniu na naszym koncie wymaganej kwoty
  • Bezpieczna, szyfrowana forma płatności
  • Przedpłaty należy dokonać na poniższy rachunek bankowy 
    mBank S.A 
    Nr. konta sklepu Metler (mBank): 14 1140 1977 0000 3372 9500 1001 

Płatność za pobraniem :

  • Dla tych, którym zależy na bardzo szybkiej wysyłce, bez konieczności czekania na zaksięgowanie wpłaty na koncie odbiorcy
  • Zamówienie jest realizowane natychmiast po dokonaniu zakupu
  • Płatność ma miejsce podczas odbioru przesyłki

Ile mam czasu na dokonanie płatności za zamówienie ?

Jeżeli w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia klient nie dokona zapłaty, zamówienie zostanie anulowanie.

Dostawa

Jaki jest koszt dostawy ?

  • Koszt dostawy jest uzależniony od wybranego kuriera przy zamówieniu, cennik poniżej

Paczkomaty In Post

Dostawa: 12,00 zł / pobranie 15,00 zł 

Wygodna opcja dostawy dająca możliwość odbioru paczki o dowolnej porze dnia i nocy! Polecana szczególnie osobom dużo przebywającym poza domem. Wybierz jedno z dziesiątek urządzeń do samodzielnego odbierania paczek w całej Polsce!

Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
*Koszt dostawy zależny jest od wagi zamówienia.

 

Kurier DPD

Dostawa: 19,00 zł / pobranie 22,00 zł 

Błyskawiczna usługa kurierska obsługiwana przez jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm logistycznych w naszym kraju cieszącą się niesłabnącym zaufaniem od 25 lat. Paczka dotrze do Ciebie w 24h od dnia nadania!

Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
*Koszt dostawy zależny jest od wagi zamówienia.

Odbiór w Punkcie  Pocztex 48

Dostawa: 8,00 zł  / pobranie 12,00
Przesyłka realizowana przez Pocztę Polską. Paczka trafia do wybranego punktu odbioru, gdzie odbierzesz ją za pomocą specjalnego kodu odbioru. Przesyłka dojdzie na podany przez Ciebie adres w 48h od dnia nadania.

W jakich godzinach mogę się spodziewać mojej przesyłki ?

  • Kurierzy przeważnie dostarczają paczki w godzinach od 8:00 do 17:00,paczki które są dostarczane paczkomatem In Post paczka będzie czekała na odbiór 48h od momentu umieszczenia jej w paczkomacie przez kuriera.

Czy mogę sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera?

  • W  przypadku uszkodzonej paczki klient ma prawo otworzyć paczkę i sprawdzić jej zawartość przy kurierze i sprawdzić stan produktu przed podpisaniem poświadczenia odbioru.

Zwrot i reklamacja

Jak zgłosić reklamacje produktu?

  • W przypadku uszkodzenia produktu bądź jego wady fabrycznej, należy zgłosić reklamację.
  • Przez formularz elektroniczny, składając reklamację mogą Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe, wypełnione formularze należy przesłać na maila : reklamacje@metler.pl 
  • W formie pisemnej na adres : ul. Igańska 32, 04-083 Warszawa,
  • Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane do 14 dni roboczych

Moje zamówienie jest niezdogdne z zamówieniem.Co zrobić?

  • W tym przypadku należy złożyć reklamację zamówienia.

Jak mogę dokonać zwrotu towar ?

  • By dokonać zwrotu zakupionego produktu prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres: reklamacje@metler.pl informującą o dokonywaniu zwrotu.
  • Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni. Zwrotu płatności dokonamy na wskazany na formularzu numer rachunku bankowego .formularz zwrotu dostępny tutaj.

Dołącz do naszego newslettera

Zapisz się do naszego newslettera i śledź najnowsze promocje oraz nowości.

Produkt dodany do listy ulubionych produktów

Strona do poprawnego działania potrzebuje wykorzystywać pliki cookies. Zaakceptuj, by móc w pełni korzystać z funkcjonalności naszego sklepu.